un articol de Romanita Oprea
(continuarea partii I)
Ce ne-a placut in 2009
Ioana Mucenic: Mi-au placut, anul acesta, ambalajele de la Delaco pentru branza topita, buna ideea, buna realizarea. De asemenea, sunt multumita de cum s-au finalizat ambalajele Heidi, pe care le-am realizat noi. in acelasi timp, nu am putut sa nu remarc stantele interesante alese de Ferrero pentru Sarbatorile de Iarna. Ceea ce mi-a placut, si aici remarc o imbunatatire serioasa, a fost zona de ambalaje promotionale pentru cosmetice – pentru acest domeniu, lucrurile arata din ce in ce mai bine: stante inovative, folosirea materialelor complementare, nu doar a cartonului, mai multa feminintate. Desigur, Mixurile de la DonCafe au venit cu un look foarte tineresc, foarte webish, si au fost o reala pata de culoare.
Ceea ce mi-a placut a fost deschiderea unor companii catre experiment: am apreciat Papane, prin imbinarea simpatica intre fotografie si ilustratie, Transavia, pentru linia curata, pentru abordarea umana, pentru consistenta gamei, si altele. Acest gen de ambalaje imi da speranta si arata ca piata tinde spre evolutie. Probabil nu atat de repede pe cat mi-as dori, dar cel putin in directia corecta.