GfK Romania a realizat un studiu privind valorile si stilul de viata al tinerilor

GfK Romania a derulat un proiect de cercetare calitativa prin care si-a propus sa identifice valorile si stilul de viata al tinerilor cu varste intre 15-20 de ani, modelele pe care acestia le admira, atitudinea lor fata de bani, tehnologie sau branduri, informeaza un comunicat de presa. Studiul a fost realizat in perioada august - noiembrie 2009 in Bucuresti si a inclus, ca metode de cercetare, discutii online, focus grupuri standard si online.

In urma studiului, Oana Mirila, director cercetare calitativa GfK Romania, a declarat ca tinerii “isi doresc sa fie luati in seama de catre adulti, sa fie ascultati si valorizati, chiar admirati si apreciati pentru ideile si actiunile lor. Generatia 15-20 de ani din 2009 are incredere in propriile forte si pune sub semnul intrebarii toate normele societatii din dorinta de a trai experiente noi, de a testa totul pe propria piele”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related