Noul mesaj „Deschide si savureaza fericirea”, lansat la nivel international de Coca-Cola, este prezent si in Romania intr-o campanie integrata de marketing ce cuprinde spot TV, executii print, promotii sau activitati pentru punctele de vanzare, potrivit unui comunicat de presa.
Anca Nastase, Brand Manager Coca-Cola, Coca-Cola Romania, explica de ce platforma de comunicare ii indeamna pe consumatori sa fie optimisti: „Desi traim o viata moderna, stresanta si plina de provocari, exista multe momente de fericire pe care putem sa ni le cream si pe care le putem impartasi cu cei din jur. Coca-Cola este antidotul pentru grijile cotidiene ale vietii moderne. Prin intermediul acestei campanii invitam oamenii sa faca acest lucru mai des – sa deschida o sticla de Coca-Cola si sa impartaseasca un strop de fericire... sa deschida un dialog, sa trimita un mesaj, sa faca o gluma, sa inceapa un joc, sa fredoneze o melodie care, sa se bucure de placerile simple ale vietii.”