Joerg Zeddies: Atentie la optimizarea costurilor interne si castigarea de noi clienti in 2010

un interviu cu Joerg Zeddies (Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Romtelecom)

Problemele economice au facut din 2009 un an plin pentru piata de telecomunicatii din Romania. A inceput cu schimbari rasunatoare de managment la operatori si nu numai si a culminat cu achizitia Telemobil de catre Cosmote Group. Nu au lipsit nici intrarile pe piata a 3COM si a spaniolilor de la Telefonica, dar si a cehilor de la Alnair. Competitia dintre operatorii de telecomunicatii s-a intensificat, companiile punand accent mai mare pe pastrarea clientilor.

Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential al Romtelecom, este de parere ca presiunea costurilor si a preturilor va fi mult mai puternica decat anul trecut. In acelasi timp, se asteapta la pastrarea cotei de piata pe compania a avut-o in 2009.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related