Fericirea este echilibru

un interviu cu Andreea Mihai (Director de Marketing, Carrefour Romania)

Relaxata, sincera, hotarata si vesela, asa mi s-a parut mie ca este Andreea Mihai omul. Persoana pe care putini o cunosc probabil asa cum este ea dupa ce stinge lumina la birou si intra intr-un alt cadru, mai familiar. Persoana din spatele Andreei Mihai, marketerul de succes care tine headline-uri alaturi de Carrefour, unul dintre cele mai mari hypermarketuri din Romania.

Romanita Oprea: Ce inseamna pentru Andreea Mihai fericirea?

Andreea Mihai: Sa fii echilibrat, sa faci ce iti place, sa alternezi momentele de munca cu cele de relaxare, sa cauti sa iti incarci bateriile exact cum iti place si sa te simti bine in pielea si viata ta!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related