un interviu cu Luciana Patrascu (Director Marketing, Cardinal Motors)
Luciana Patrascu, director de marketing la Cardinal Motors este de parere ca anul 2009 a fost unul dintre cei mai grei din industria auto. In acelasi timp, a fost si unul frumos pentru omul de marketing, fiind anul in care imaginatia, originalitatea, ingeniozitatea si autenticitatea au trebuit sa iasa la iveala. Chiar daca va fi un efort considerabil, reprezentanta Cardinal Motors preconizeaza o cifra de afaceri la acelasi nivel cu cea a anului trecut, aproximativ 16 milioane de euro.
Anca Zaharia: Care credeti ca vor fi schimbarile, in acest an, pe piata auto?
Comentarii
"introducerea unor servicii after-sales pe care nici un alt dealer auto nu le avea la acel moment in piata prahoveana: masina la schimb gratuita oferita pentru reparatii de mare intindere in service, ridicare, livrare de la domiciliul clientului, service mobil, service rapid, tractari non stop"
Sunt de acord totusi si recunosc ca am trecut prin aceleasi situatie:"Pentru un om de marketing a fost anul in care imaginatia, originalitatea, ingeniozitatea, autenticitatea au trebuit sa iasa la iveala. A fost anul in care am uitat de abordarile traditionale pentru a ne distinge fata de ceilalti, ca fiind mai buni."
-
am si o completare pentru aceasta strategie.
votez pentru fidelizare si educare! a clientilor nostri. ma refer la faptul ca, cel putin teoretic, dealerii si service-urile auto detin specialisti care pot ajuta clientii sa-si optimizeze relatia cu propria masina. cumpara-ti exact modelul care-ti satisface nevoile tale, fa-ti verificarile la timp pentru masina, alege service-ul autorizat, te-ai asigurat pentru servicii de calitate(cu privire la asiguratorii care-si trimit clientii la service-uri de 2 lei), etc.
criza e o oportunitate in acest sens pentru ca acum suntem receptivi la masuri de eficienta.