un interviu cu Daniela Placintaru (Director Marketing, Interstar Chim)
Interstar - prezent pe piata din Romania cu branduri precum Biocarpet, Peak, Rivex sau Trim, a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro. Daniela Placintaru, director de marketing Interstar Chim, spune ca anul 2010 va fi prielnic pentru reinventarea, lansarea si repozitionarea brandurilor existente in portofoliu.
Anca Zaharia: Care credeti ca vor fi schimbarile, in acest an, pe piata produselor de curatenie?
Daniela Placintaru: Ne asteptam in 2010 la o scadere a consumului pe piata produselor de curatenie.
Unii consumatori nu vor mai cumpara produse pe care nu le (mai) considera absolut necesare (nu va mai fi loc de "fite"), altii vor continua sa cumpere brand-urile preferate, dar in cantitati mai mici.
O parte a consumatorilor va renunta la brand-uri (daca acestea nu sunt suficient de puternice pentru a crea valoare adaugata pentru clientii lor actuali) si va cumpara produse mai ieftine, inclusiv private labels.