Daniela Placintaru: Previzionam o crestere a cifrei de afaceri, ca efect al investitiilor in produse noi

un interviu cu Daniela Placintaru (Director Marketing, Interstar Chim)

Interstar - prezent pe piata din Romania cu branduri precum Biocarpet, Peak, Rivex sau Trim, a incheiat anul 2009 cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro. Daniela Placintaru, director de marketing Interstar Chim, spune ca anul 2010 va fi prielnic pentru reinventarea, lansarea si repozitionarea brandurilor existente in portofoliu.

Anca Zaharia: Care credeti ca vor fi schimbarile, in acest an, pe piata produselor de curatenie?

Daniela Placintaru: Ne asteptam in 2010 la o scadere a consumului pe piata produselor de curatenie.
Unii consumatori nu vor mai cumpara produse pe care nu le (mai) considera absolut necesare (nu va mai fi loc de "fite"), altii vor continua sa cumpere brand-urile preferate, dar in cantitati mai mici.
O parte a consumatorilor va renunta la brand-uri (daca acestea nu sunt suficient de puternice pentru a crea valoare adaugata pentru clientii lor actuali) si va cumpara produse mai ieftine, inclusiv private labels.

Anca Zaharia: Care sunt previziunile pentru 2010 in ceea ce priveste compania Interstar Chim?

Daniela Placintaru: Compania va continua sa investeasca in dezvoltarea de produse noi, in media si in modernizarea liniilor de productie.

Anca Zaharia: Care este principalul dumneavoastra scop cand vine vorba de brandurile pentru care lucrati?

Daniela Placintaru: In 2010 vrem sa „indraznim“ mai mult decat in 2009. Vrem sa reinventam brand-uri, sa lansam brand-uri noi, sa repozitionam brand-urile existente. Iar scopul final este valoarea adaugata pentru client, care genereaza profituri pe termen lung.

Anca Zaharia: Cum ati defini anul 2009 prin prisma unui responsabil de brand?

Daniela Placintaru: Anul 2009 ne-a dat oportunitatea sa gandim mai mult asupra viitorului brand-urilor noastre si asupra strategiei portofoliului de brand. Am invatat enorm. Am invatat ce inseamna cu adevarat "focus" dar si "optimizare".

Anca Zaharia: Care a fost cifra de afaceri a companiei, la sfarsitul anului trecut si la cat preconizati ca se va situa ea anul acesta? Cum va evolua?

Daniela Placintaru: Cifra de afaceri a companiei Interstar Chim pentru 2009 a fost de peste 20.5 milioane euro. Pentru 2010 previzionam o crestere a cifrei de afaceri, ca efect al investitiilor in produse noi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related