Dana Sofia: “Fiecare etapa a carierei mele a atins un apogeu”

un interviu cu Dana Sofia (Marketing Manager, Meli Melo-Paris)

Are 36 de ani si o cariera profesionala de succes, creata cu pasiune si devotament. Dana Sofia lucreaza de 11 ani in marketing si a inceput cu sisteme de incalzire la Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Centrale Termice, gaze naturale la Petrom Gas SRL – Membru OMV Grup, iar de aproape doi ani, ocupa pozitia de Marketing Manager pentru brandul Meli Melo – Paris. Ce o motiveaza in fiecare zi si care au fost etapele profesionale pe care le-a parcurs de-a lungul carierei, aflati in intreviul acordat SMARK.

Anca Zaharia: De cat timp lucrezi pentru brandul Meli Melo si care au fost pasii pe care i-ai urmat in cariera?

Dana Sofia: Cariera mea de peste 11 ani in marketing cuprinde a paleta cromatica variata din diverse domenii: sisteme de incalzire, gaze naturale, culminand apoi cu bijuteriile si accesoriile fantezie Meli Melo. De circa doi ani, universul feminin imi stimuleaza creativitatea pentru a aduce o pata de culoare in viata clientelor Meli Melo – Paris prin produsele si serviciile noastre.

Anca Zaharia: Care este definitia succesului tau?

Dana Sofia: Succesul reprezinta creuzetul vietii in care aduni sacrificiile, esecurile, eforturile, puterea de a merge mai departe, pasiunea si devotamentul, oamenii de succes pe care ii intalnesti, familia, echipa cu care lucrezi, deschiderea spre nou, provocarile, clientii multumiti, respectul celor din jurul tau, sustinerea celor care au nevoie de suport. Succesul este barometrul efortului, simbolul vietii unui om puternic.

Anca Zaharia: Care a fost cea mai mare provocare profesionala din intreaga cariera si de ce? Ce te motiveaza, zi de zi, din punct de vedere profesional?

Dana Sofia: Fiecare etapa a carierei mele a atins un apogeu, dupa care a urmat o noua etapa de dezvolare. In industria sistemelor de incalzire, apogeul a fost atins prin provocarile intalnite in lupta pentru apararea drepturilor consumatorilor care isi doreau un confort optim de caldura si apa calda in casele lor. Contradictia dintre sistemul rigid centralizat de furnizare a caldurii si apei calde si dorinta oamenilor de a se bucura de un confort termic civilizat, a fost energizantul activitatii mele profesionale in perioada respectiva pentru a sustine o cauza nobila. De circa doi ani, fiecare zi este o adevarata provocare deoarece trebuie sa descopar noi lumini si umbre din profilul clientei Meli Melo si sa vin in intampinarea ei cu noi solutii care sa-i redefineasca eleganta, feminitatea, frumusetea. Munca in echipa si satisfactia clientilor sunt doar doua dintre motivatiile mele profesionale zilnice.

Anca Zaharia: De cati ani lucrezi in cadrul Gamabell Exim si care au fost cele mai frumoase proiecte in care te-ai implicat, pana acum?

Dana Sofia: Toate proiectele Meli Melo coordonate de mine sunt frumoase deoarece eu si echipa mea ne daruim energia si creativitatea pentru realizarea lor: programul de fidelitate, publicitatea la locul vanzarii, promovarea brandului in randul clientilor, campaniile de vanzare, etc. In fiecare zi se naste un proiect. Meli Melo este un brand dinamic care se adreseaza femeilor tonice, elegante, nonconformiste.

Anca Zaharia: Ce inseamna pentru tine sa lucrezi cu brandul Meli Melo?

Dana Sofia: A lucra pentru brandul Meli Melo-Paris este in primul rand o onoare deoarece femeia Meli Melo accepta sa-si traverseze destinul alaturi de noi, ne primeste cu caldura in viata ei. Prin activitatea echipei Meli Melo, femeia isi polarizeaza viata cu frumusete, eleganta si feminitate. Sunt prezenta in viata a zeci de mii de femei in zilele ei insorite si innorate. Este o adevarata provocare.

Anca Zaharia: Care sunt calitatile de care ai nevoie pentru a face performanta in cariera? Ce te reprezinta pe tine cel mai bine?

Dana Sofia: O cariera de succes se bazeza pe constiinciozitate, devotament, pasiune, integritate, energie, flexibilitate, stabilitate, inteligenta, inclusiv inteligenta emotionala, increderea in sine, sensibilitate fata de cei din jur, increderea ca poti sa-ti controlezi destinul. Performanta mea profesionala s-a construit in timp, pe baza acestui melanj.

Anca Zaharia: Care este politica de promovare la Meli Melo? Care sunt canalele media pe care le alegi in promovarea brandului?

Dana Sofia: Promovarea brandului Meli Melo – Paris are la baza tehnica de publicitate “Through the line” care imbina elementele ATL (Above the line) - mass media, outdoor, direct mail - si BTL (Below the line) - sponsorizarea unor evenimente publice de interes, organizarea de actiuni de caritate, promotii face-to-face, etc. In acelasi timp, utilizam si tehnica On the line (on-line, off-line) care imbina si dezvolta caracteristicile celor doua tipuri mai sus mentionate. Magazinul nostru online este un suport foarte eficient de vanzare si promovare a produselor Meli Melo. Dar, promovarea cea mai buna este facuta de clientele noastre care revin cu placere in magazinele noastre si ne magnetizeaza cu dinamismul lor. Din ianuarie 2009, magazinele noastre capata un nou look – mai modern, mai prietenos, mai functional. Clientele se pot bucura de noul look al magazinelor naostre in Bucuresti - Piata Romana, Piata Dorobanti, Plaza Romania, Carrefour Feeria, Cora Lujerului si Unirea - si in Oradea in Centrul Comercial Lotus.

Anca Zaharia: Ai observat o oarecare schimbare in comportametul consumatorilor, in perioada de criza?

Dana Sofia: In perioada de criza s-a observat o migrare de la brandurile scumpe catre brandul Meli Melo, care ofera raportul optim intre calitate si pret. Clientele sunt mai sensibile la pret in aceasta perioada, iar o bijuterie Meli Melo – Paris le aduce o pata de culoare in atmosfera cenusie urbana a crizei financiare dar si un confort financiar. Terapia prin shopping da rezultate chiar si in aceasta perioada.

Anca Zaharia: Anul trecut, odata cu implinirea a 10 ani de existenta pe piata din Romania, Meli Melo a lansat si un magazin online. Dupa parerea ta, cat de importanta este promovarea pe online?

Dana Sofia: Trendul publicitatii online este ascendent si capata o importanta din ce in ce mai mare. In secolul vitezei, cand femeia nu mai are timp sa alerge prin magazine si orice secunda este pretioasa, Meli Melo ii ofera oportunitatea ca printr-un singur click sa obtina bijuteria sau accesoriul dorit. Simplu, economic si eficient. Noul look al site-ului si magazinului online Meli Melo este o invitatie la shoppingul online. Acum clienta poate sa intre in comunitatea Meli Melo, una dintre cele mai mari comunitati din Romania, sa-si citeasca horoscopul, sa-si comande produsele dorite, sa se informeze cu privire la noile tendinte, recomandari de cadouri, accesorizare. Concursuri, promotii, articole interesante, interfata prietenoasa, moderna sunt cateva dintre surprizele noului magazin online Meli Melo-Paris. Shoping-ul online este o adevarata placere pentru clientele noastre - 24 din 24 de ore, in orice oras din tara.


Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related