Maine debuteaza cel de-al doilea eveniment adresat profesionistilor in marketing si organizat de SMARK sub umbrela SMARK KnowHow Series - Marketing Research 2010.
Acesta se va desfasura pe 26, 27 si 30 noiembrie la Rin Grand Hotel si va include o zi de conferinta si doua de workshop-uri sustinute de cei doi invitati internationali - Jan Callebaut, CEO Why5Research si fondator al celebrului instrument de cercetare Censydiam; si Anthony Tasgal, fondator POV Marketing & Research si autor al teoriei despre insightment.
Dupa succesul primei editii a SMARK KnowHow Series, care a dezbatut topicul promotiilor in peisajul economic actual, SMARK aduce in prim plan un nou topic de real interes pentru marketeri si modul in care acestia se raporteaza la comportamentul local de consum – cercetarea de piata.
Timp de 3 zile, cei 15 invitati romani si straini vor analiza modul in care datele obtinute in cercetarile de piata pot fi folosite relevant intr-o campanie de marketing, precum si modalitati de masurare a eficientei in comunicare si de evitare, cu ajutorul pretestarii, a eventualelor greseli in strategia de comunicare a brandului.
"Acum, mai mult ca niciodata, exista o presiune ca rapoartele de cercetare sa fie valorificate la maxim: fara cercetare nu prea poti spune ca faci marketing profesionist si, in acelasi timp, bugetele de cercetare s-au cam redus. La eveniment vom aborda, alaturi de invitatii internationali si locali, teme esentiale, necesare in munca de zi cu zi a unui marketer, precum insight mining-ul sau pretestarea de comunicare. De asemenea, vom discuta si despre tehnici noi de cercetare, abordand desigur si modalitatile, mai avantajoase sau nu, de a face research online", a declarat Costin Radu, managing partner IQads si SMARK.
Printre vorbitorii invitati in prima zi, de conferinta, se numara: Jan Callebaut - CEO Why5Research; Matthew Dodd - Vice President Research & Analytics, Nielsen Online EMEA; Raluca Oprescu - Insight Director, URSUS Breweries; Daniel Enescu - director general, Daedalus Group; Dan Petre - Managing Partner, D&D Research; Adina Vlad - Managing Partner, Unlock Market Research; Alfred Dumitrescu - Managing Partner si director de cercetare calitativa, Lighthouse; Oana Popa-Rengle - Senior Qualitative Researcher, Anamnesis; Radu Bogdan - Managing Partner, Brennan Research & Consultants; Anca Fieraru - director executiv, eResearch Corp; Elena Ionita - Planning Director, Leo Burnett; Razvan Matasel - Managing Partner, Arsenoaiei si Matasel; Paul Markovits - Research Director, Lab Romania.
Cele doua workshop-uri, Research is only relevant when it leads to action si Insightment - the complete guide to the "what" and "how" of Insight se vor desfasura vineri (27 noiembrie), respectiv luni (30 noiembrie).
Jan Callebaut, CEO Why5Research, va urca la pupitrul de trainer pentru a analiza care sunt modalitatile in care informatiile provenite din rapoartele de cercetare pot fi transformate in actiuni concrete in cadrul unei companii.
Anthony Tasgal, reputatul strateg si autor al teoriei despre insightment va sustine, in premiera in Romania, un workshop dedicat intelegerii conceptului de consumer insights si dezvoltarii abilitatilor de identificare si valorificare a acestora in strategia de marketing.
Programul complet al evenimentului se gaseste pe site-ul Events.SMARK.ro. In plus, toti participantii la eveniment vor beneficia de un discount de 30% la achizitionarea studiului din seria SMARK Research "Femeia ca target: ce e relevant acum".
SMARK KnowHow Series este un eveniment organizat cu sprijinul Peroni, Savana, Rin Grand Hotel, Grafica si Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.
Gandita ca o alternativa la evenimentele actuale, SMARK KnowHow Series functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de marketing de ultima generatie.