Ultimele 3 zile in care se pot achizitiona bilete la Marketing Research 2010

Mai sunt 3 zile in care pot fi achizitionate bilete la Marketing Research 2010, cel de-al doilea eveniment SMARK KnowHow Series dedicat comunitatii locale de marketeri. Cei 15 vorbitori romani si straini vor dezbate pe 26 noiembrie la Rin Grand Hotel subiecte de interes pentru departamentele de marketing si pentru agentiile de cercetare, de la identificarea insight-urilor de consumator si la modalitati de masurare a eficientei in comunicare si pana la trasarea exigentelor relatiei client- agentie de cercetare pentru realizarea de cercetari cat mai corecte si mai utile specialistilor in marketing in activitatea de zi cu zi.

Pe 27 noiembrie va avea loc in cadrul evenimentului Marketing Research 2010 workshopul "Research is only relevant when it leads to action”, sustinut de Jan Callebaut, CEO al companiei internationale de cercetare Why5Research si fondator al celebrului instrument de cercetare Censydiam. Iar pe 30 noiembrie Anthony Tasgal, reputatul strateg si autor al teoriei despre insightment va sustine, in premiera pentru Romania, un workshop pe tema Insightment - the complete guide to the "what" and "how" of Insight, dedicat intelegerii conceptului de consumer insights si dezvoltarii abilitatilor de identificare si valorificare a acestora in strategia de marketing.

Conferinta din 26 noiembrie va debuta cu panelul Understanding consumer motivations and identifying consumer insights, in cadrul careia Jan Callebaut, CEO Why5research, Raluca Oprescu, Insight Director, URSUS Breweries, Stefan Teodorescu, Director de Marketing, Fabryo Corporation, Adina Vlad, Managing Partner, Unlock, Alfred Dumitrescu, Managing Partner, The Lighthouse Group si Radu Bogdan, Managing Partner, Brennan Research & Consultants vor discuta despre importanta intelegerii modului in care functioneaza motivatiile si nevoile consumatorilor in trasarea unei strategii coerente de marketing, precum si despre obtinerea insight-urilor relevante din multitudinea datelor oferite de cercetarile de piata

Cea de-a doua sectiune a conferintei – Online vs offline research, focusing on measuring advertising effectivenes– va aduce in discutie, alaturi de Anca Fieraru, Director Executiv, eResearch Corp si Matthew Dodd, Vice President, Research and Analytics, Nielsen Online, EMEA problema masurarii eficientei comunicarii, punand accent pe importanta instrumentelor online de cercetare de marketing. Dodd, aflat pentru prima oara in Romania pentru un eveniment de profil, este unul dintre cei mai cunoscuti experti europeni in cercetare si analiza de date si este un membru activ atat al industriei cat si al presei de specialitate.

Pretestarea: DOs and DONTs, cea de-a treia parte a primei zile de eveniment, este organizata sub forma unui debate si va prezenta atat avantajele cat si principalele greseli care pot aparea in activitatea de pretestare a strategiei de marketing si care pot avea un impact negativ asupra produsului creativ final si a modului in care acesta este receptat de consumatorul final. La dezbatere vor lua parte Matthew Dodd, Vice President, Research and Analytics, Nielsen Online, EMEA, Jan Callebaut, CEO Why5research, Founder Censydiam, Paul Markovits, Research Director, Lab Romania, Daniel Enescu, Director General, Daedalus Millward Brown, Elena Ionita, Planning Director, Leo Burnett, Razvan Matasel, Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel si Alfred Dumitrescu, Managing Partner, The Lighthouse Group.

Panelul de incheiere a conferintei – Innovative Research Techniques – va scoate in evidenta cele mai interesante noi metode de cercetare, dar si modalitati de reinterpretare a metodelor traditionale de research pentru adaptare la nevoile actuale de marketing. In cadrul acestei sesiuni vor sustine prezentari Dan Petre si Vlad Tureanu, Managing Partners, D&D Research, Oana Popa Rengle, Senior Qualitative Researcher, Anamnesis, Paul Markovitz, Research Director, Lab Romania si Tudor Fulea, Managing Partner, TruMedia Research.

Pana miercuri, 25 noiembrie, puteti beneficia de un discount de inscriere in valoare de 25%, pentru grupuri de minimum 3 persoane care se inscriu din cadrul aceleiasi companii, precum si discount de 30% la achizitionarea studiului din seria SMARK Research "Femeia ca target: ce e relevant acum" pentru cei care opteaza pentru un pachet FULL PASS. Oferta este valabila in limita locurilor disponibile. Mai multe detalii despre programul evenimentului si despre ofertele speciale puteti gasi pe site-ul evenimentului: http://events.SMARK.ro sau la 0744 582 736 / 0751 158 761.

SMARK KnowHow Series este un eveniment organizat cu sprijinul Peroni, Savana, Rin Grand Hotel, Grafica si Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.

SMARK KnowHow Series reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public, sub forma unor evenimente dedicate, care abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK KnowHow Series reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte a F5, compania de New Media a grupului Realitatea.Catavencu.


Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related