MetropoQuest: "Cat de bine cunosti Bucurestiul?"

un studiu de caz prezentat de FourHooks

Campanie: "MetropoQuest"

Agentie: FourHooks – Metropotam Group

Client: Metropotam.ro

Brand: Metropotam

Perioada campaniei: 21 septembrie 2009 – 18 octombrie 2009

1. DESCRIERE

MetropoQuest este o campanie de promovare metropotam.ro, un joc interactiv menit sa creasca notorietatea si pozitionarea Metropotam ca brand de recomandari de timp liber.

Este un quest interactiv dezvoltat in cadrul site-ului metropotam.ro, cuprinzand 50 de locuri din Bucuresti ascunse in ilustratii urbane metropotamice. Participantii trebuie sa ghiceasca, pe baza unor simboluri, baruri, cafenele, cluburi si restaurante din capitala, parcurgand in ansamblu 5 ecrane de joc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related