Wembley London Dry Gin prezinta un nou ambalaj si un parteneriat cu Schweppes

Wembley London Dry Gin anunta schimbarea ambalajului si o asociere cu bautura carbogazoasa tonica Schweppes Kinley Tonic, potrivit unui comunicat de presa.

Florin Radulescu, directorul Grupului Prodal, detinatorul marcii Wembley London Dry Gin, considera ca in obtinerea si mentinerea pozitiei de lider pe piata romaneasca au contribuit calitatea produsului, campaniile de promovare dar si modul de prezentare. Noul design, realizat de Claessens International din Londra, este gandit pentru a reflecta statutul brandului Wembley London Dry Gin.

Legat de parteneriatul cu Schweppes, Florin Radulescu precizeaza: „Asocierea cu Schweppes Kinley Tonic este una fireasca, deoarece fiecare dintre cele doua marci este lider pe segmentul sau de piata si are parametrii de calitate recunoscuti pe plan mondial. Wembley Dry Gin este dedicat persoanelor dinamice si ambitioase, carora le pasa de imaginea lor si de stilul lor de viata, care isi propun sa imbine cat mai armonios preocuparea privind cariera profesionala cu viata personala si distractia impreuna cu familia si prietenii; Gin Tonic Pack cu Wembley London Dry Gin si Schweppes Kinley Tonic a fost creat pentru ei“.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related