Coca-Cola HBC Romania a castigat 4 premii in cadrul Spotlight Awards 2009

Coca-Cola HBC Romania a castigat trei premii Aur si un premiu Bronz, in cadrul competitiei Spotlight Awards 2009, pentru materialele de comunicare interna, potrivit unui comunicat de presa.

Proiectele desemnate castigatoare au fost: brosura de bun venit in noul sediu al companiei (Aur in categoria Brosura si premiul Cel mai bun debut, sectiunea Realizari Speciale); revista interna Zoomzet (Aur in categoria Revista/Newsletter si premiul Cel mai creativ material de comunicare, sectiunea Realizari Speciale); posterele campaniei „Grija pentru mediu incepe din masina ta!” (Aur in categoria Reclama si castigator al premiului Cel mai motivant, sectiunea Realizari Speciale); publicatia interna Ziar de High-Bay (Bronz in categoria Revista/ Newsletter).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

ADRIAN GAVRILIU
acum 15 ani
cineva care doreste sa pierdeti din piata vanzarilor..incearca sa va pacaleasca cu aceea reclama de ..prost gust..cu limba ,ochiul..RENUNTATI LA EA CAT MAI REPEDE CACI VA ADUCE PREJUDICII IMPORTANTE...deja cred ca le observati.Felicitari pentru premiile castigate


Branded


Related