Fundatia Dinu Patriciu - campania “Pretuieste cunoasterea”

un studiu de caz prezentat de Odyssey

Numele campaniei: “Pretuieste cunoasterea”

Client: Fundatia Dinu Patriciu

Perioada de desfasurare: mai – iulie 2009

PREMISE

Misiunea fundatiei Dinu Patriciu este de a sprijini si promova educatia, in toate formele ei, urmarind formarea de persoane cu un pronuntat spirit de initiativa, o deosebita constiinta civica, dar si un veritabil spirit de responsabilitate sociala. Este o misiune care pleaca din convingerea ferma a fondatorului ca cei care pot sa prospere pe propriile forte sunt oamenii educati. Iar mai departe, societatea in ansamblu poate progresa daca se bazeaza pe acesti oameni. FDP investeste asadar in educatie cu miza unui impact benefic asupra intregii societati. De aceea, fondatorul a inzestrat fundatia cu fonduri substantiale, iar directorul general al fundatiei, Tincuta Baltag, practica un management prin care vizeza crearea unui efect critic la nivel de societate, nu doar la nivel izolat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related