un editorial de Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers™
Un editorial pentru cei care vor sa se angajeze in publicitate
Mi se pare destul de bizar sa scriu un articol din postura de angajator, cand eu ma simt angajat pana-n maduva oaselor. Am ceva de sindicalist mereu revoltat care, printr-un fericit accident antreprenorial, a dat bir cu patronatul. In atari conditii, nu cred ca-s cel mai bun referential pentru tinerii care vor sa se angajeze in industrie. Mai ales ca Rusu+Bortun Brand Growers™ nu-i o agentie clasica de publicitate, ci o mixtura intre rigoarea dintr-o agentie de brand si manifestarea talentului dintr-un butic de creatie. Pentru a livra o promisiune unica, acum un an jumate, aveam nevoie de oameni destul de speciali, incat sa vrea altceva si, in acelasi timp, destul de adaptabili, incat chiar sa poata. O s-o iau pe rand si sper sa ma incadrez in numarul de semne.