F5 si Blue Idea, compania care detine in portofoliu IQads si SMARK, in parteneriat cu Mugur Popovici, antreprenor cu peste 10 ani experienta in marketing si comunicare, au lansat astazi AD!DEA, prima platforma de idei creative pentru campanii publicitare, disponibila la www.adidea.ro.
“AD!DEA este un “smart creativity marketplace” in care converg interese comune ale industriei marcomm. Clientii care investesc in comunicare isi doresc de la partenerii lor idei “mai creative”, “mai accesibile” din punct de vedere costuri. Agentiile de publicitate si shop-urile de creatie isi doresc un acces “mai facil” la pitch-uri si la potential new business. Freelancerii vor “mai multe” brief-uri pentru castiguri suplimentare si portofolii largite, iar juniorii ca usa catre departamentul de creatie sa fie “un pic mai deschisa”. In fapt vorbim de creativitate, accesibilitate si revigorarea resurselor umane.” spune Mugur Popovici, Managing Director, AD!DEA.
“Adresandu-se celor doua comunitati pe care le vizam cu produsele deja existente in portofoliu, AD!DEA se integreaza perfect in strategia noastra pe termen lung. Astfel, prin AD!DEA, atat IQads (produsul media care aduna o larga comunitate de persoane creative), cat si SMARK (platforma profesionistilor din marketing din Romania) vor oferi propriilor membri un produs relevant.” declara Costin Radu, Managing Partner, Blue Idea.
AD!DEA este un instrument unic pentru industria de marketing si publicitate din Romania prin care marketerii care au nevoie de idei pentru campanii de promovare provoaca cu “brief-uri” comunitatea creativilor sa dezvolte idei creative. Creativul care livreaza conceptul declarat castigator de catre marketer este recompensat cu premiul mentionat in brief, acesta din urma detinand toate drepturile de folosire a respectivului concept in campaniile sale publicitare.
Astfel, AD!DEA creeaza pentru marketeri propriul departament de creatie, facilitandu-le acestora accesul la concepte creative mai bune, mai multe si mai repede. In acelasi timp, creativii AD!DEA au la indemana propriul lor departament new business cu clienti reali, proiecte reale si castiguri reale.
Strategia de brand, manifestarea in identitatea vizuala a marcii AD!DEA, design-ul platformei si campania de lansare au fost asigurate prin serviciile oferite de agentia de publicitate Lemonade; de dezvoltarea platformei web fiind responsabila echipa F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.
Pentru lansarea proiectului AD!DEA a contribuit o echipa formata din Mugur Popovici (Managing Director AD!DEA), Georgian Onel (Web Development), Miruna Antonescu (Marketing Director), Costin Radu (Managing Partner, Blue Idea), Marius Cristea (Director de Dezvoltare, F5), Dragos Stanca (Managing Director, F5).