un studiu de caz prezentat de Propaganda
Client: Napolact
Agentie: Propaganda
Perioada: vara 2008
Media folosite: pe TV, in presa, plus o campanie de BTL (degustarea noului produs in magazine)
Context de piata: Lansarea “Napolact - Gusturi de demult” are loc in contextul unei piete extrem de competitive, dinamice si complexe.
Competitiva si dinamica deoarece exista multi jucatori atat foarte mari si potenti – precum Danone, La Dorna, Friesland Campina (cu brand-urile Milli, Oke, Campina si Napolact), Albalact (cu Fulga si Zuzu), Tnuva (cu Tnuva si Yoplait) – cat si mai mici (Sanlacta, Brailact, Primalact), piata reimprospatandu-se in continuu cu producatori noi (mai recent, Lactalis – Dorna, Muller – Coca Cola, Israel, Covalact).
Iar complexitatea se traduce in termeni de varietate a tipurilor de produse lactate: producatorii realizeaza periodic inovatii de produs, diversificand mereu aromele, consistenta, ambalajele etc.
Asadar, o piata ampla si dificil de abordat, in contextul careia este greu sa te diferentiezi.