un editorial de Stefan Teodorescu, Director de Marketing, Fabryo
Marketingul este un job la moda. Din pacate, foarte multi dintre tinerii aspiranti fac greseala de a crede ca un job in marketing inseamna sa faci toata ziua spoturi tv. E ca si cum ai presupune ca a fi fotbalist inseamna numai sa dai goluri. Haideti sa nu uitam partea de cantonamente, pregatire fizica si tehnica, taiat de pe lista cluburi-alcool-femei etc. Si aici e cu munca, doar ca ai voie in cluburi :).
Ca atare, primul lucru pe care un candidat trebuie sa il faca este sa inteleaga la ce se inhama. Oricat de multa teorie ai fi studiat in facultate, realitatea este ca si asta este o meserie care se fura. Ca atare, au un mare avantaj candidatii care s-au implicat in timpul facultatii in proiecte legate de marketing. De fapt, orice presupune project management: organizarea unui eveniment de binefacere, adunarea de fonduri pentru petrecerea bobocilor, voluntariat de orice fel. Vestea buna este ca in ziua de azi sunt multe oportunitati de a te antrena: ong-uri, asociatii studentesti, stagii de internship pe la diverse companii. Totul e sa fii dispus sa pui osul – iata un prim aspect cheie pentru un candidat.
Comentarii