Lexus promoveaza online noul RX450h

Lexus promoveaza sub sloganul „Bun venit in viitor” noul model RX450 Hibrid Integral, a doua generatie a primului SUV hibrid premium din lume, potrivit unui comunicat de presa.

Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager Lexus, a explicat de ce in cadrul campaniei s-a pus accent pe componenta online: „Noul RX este unul din modelele de volum ale marcii Lexus, extrem de important pentru realizarea obiectivelor noastre din acest an si din anii urmatori. O masina exceptionala din punct de vedere al performantelor, care mizeaza pe exclusivism si pe inovatie tehnologica. Unei astfel de masini a viitorului, care, la cei 299 CP consuma cat o compacta (6.3 litri la 100 km), i se potriveste un mediu de promovare la fel de inovator. De aceea am ales sa acordam o atentie deosebita promovarii online, pe langa outdoor si print, fiind un mediu extrem de ofertant din punct de vedere al posibilitatilor de manifestare a creativitatii, exact masurabil si usor de accesat”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related