Un mesaj de speranta transmis prin arta

un interviu cu Andreea Catu, PR Specialist Avon Cosmetics Romania

Cea de-a treia editie a Festivalului International de Film Digital Kinofest, programata sa se desfasoare la sfarsitul lunii octombrie, va gazdui anul acesta o competitie speciala - "Movie for Life" - dedicata “Campaniei impotriva cancerului la san”, sustinuta de Avon.

Anca Zaharia: Cand ati demarat aceste campanii educationale si care au fost rezultatele obtinute?

Andreea Catu: Chiar de la inceputul sau, in anul 2002, campania Avon impotriva cancerului la san in Romania s-a bucurat de sustinerea a mii de femei, contributiile lor prin vanzarea produselor "cu fundita roz" facand posibile actiunile de sustinere care au loc in fiecare an. Anul 2006 marcheaza inceputul campaniei educative "1 din 8 femei - Afla ca esti bine", campanie desfasurata pe mai multe canale media ce a atins aproximativ 8 milioane de femei cu varsta intre 16-69 de ani. Campania continua si anul acesta. Rezultatele sunt spectaculoase, mai ales privind strangerea de fonduri prin produsele dedicate si awarenessul national. Numai anul trecut au fost cumparate produse reprezentand donatii de aproximativ 680.000 USD iar notorietatea nationala a campaniei este in acest moment de 70% inclusiv rural.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related