Wu Xing estimeaza pentru 2009 o scadere a cifrei de afaceri de 10%

un interviu cu Oana Nita (Director General, Wu Xing)

Business-ul Wu Xing, primul restaurant chinezesc cu livrare exclusiv la domiciliu, dupa cum se recomanda, a inceput cu o investitie de 60.000 USD si 9 angajati. Piata restaurantelor de acest gen era inca libera, asa ca Wu Xing si-a amortizat investitia in primii doi ani. Astazi, la 10 ani de existenta pe piata romaneasca, compania inca isi pastreaza focus-ul pe cei 100.000 de clienti din Bucuresti, lasand planurile de extindere si in afara capitalei pentru mai tarziu. Oana Nita (Director General, Wu Xing) vorbeste in cele ce urmeaza despre rata de crestere a business-ului companiei in decada 1999 - 2009 si prognozeaza o scadere de 10% a cifrei de afaceri pentru anul acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Ileana Timofte
acum 15 ani
cred ca le scada piata "datorita" gandacilor pe care ii pun in orezul curry :)
Bogdan Florea
acum 15 ani
cred ca ti-a iesit tie de sub limba gandacul dar n-ai vrut tu sa zici adevarul


Branded


Related