Nescafe lanseaza o campanie de imagine

Nescafe a lansat o campanie de imagine ce are la baza conceptul potrivit caruia cafeaua este liantul momentelor placute, informeaza un comunicat de presa.

Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager Beverages, a precizat: “Nescafe este o cafea cu un gust foarte bun, special gandita pentru a celebra individualitatea consumatorului si pentru a-l incuraja sa se bucure de momentele placute de zi cu zi. Nescafe ofera momente ce inspira cu adevarat“.

Campania poarta semnatura agentiei McCann Erickson. „Unii nu se pot trezi cu adevarat fara o cafea buna, altii vad in cafea mai degraba un pretext pentru a lua o pauza sau a petrece momente frumoase impreuna cu prietenii. Dar, indiferent de motiv, in cazul in care cafeaua pe care o bei are gust mai bun, sunt sanse foarte mari ca intreg contextul in care este savurata sa devina mult mai placut. Iar Nescafe este sinonimul gustului bun cu care incepe un zambet”, declara Raluca Iacob, strategic planner McCann Erickson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related