Serbarile Timisoreana au ajuns la final

S-a incheiat seria de evenimente Serbarile Timisoreana 2009, un proiect desfasurat pe durata a 24 de zile in 8 orase ale tarii, conform unui comunicat de presa Mercury360.


Pentru Serbarile din 2009 conceptul propus a fost “o poveste de 3 secole”. O caravana Timisoreana a strabatut 3000 km si s-a oprit in 8 orase atragand 580.000 de participanti. Acestia au avut parte de recitaluri muzicale, spectacole de pantomima si interactiuni specifice in zonele amenajate pentru a reconstrui specificul evului mediu, perioadei interbelice sau perioadei disco.


“Ma bucur ca felul in care am reusit sa spunem anul acesta povestea de 3 secole Timisoreana la Serbari este unul dintre motivele pentru care evenimentele au avut succes la public. Am reusit sa aducem atmosfera, personajele si amintirile celor 3 secole de existenta Timisoreana in fiecare dintre cele 8 orase, iar cei care au trecut pragul Serbarilor s-au bucurat in egala masura de “viata” medievala, de “vremile interbelice“ sau de “verva disco”, a declarat Bianca Mereuta, Account Manager, Mercury360.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related