IKEA Romania a schimbat, incepand cu august 2009, agentia de media si agentia de publicitate cu care colaboreaza, potrivit unui comunicat de presa al companiei.
Media Investment, membra a The Group, este noua agentie care va gestiona contul de media, dupa incheierea parteneriatului cu Media Insight, agentie care a administrat contul IKEA incepand cu 2006.
Dupa Ogilvy & Mather agentia care va asigura serviciile de creatie pentru IKEA este Punct, aceasta realizand deja o prima campanie de lansare a catalogului IKEA 2010.
„IKEA este un brand international, cu o vechime de mai bine de 60 de ani, care a reusit sa isi mentina o identitate clara si puternica in toate tarile unde opereaza. Acest lucru se datoreaza pe de o parte valorilor de brand unitar comunicate peste tot in lume, dar si faptului ca se cauta permanent noi forme de expresie ale brandului, care sa se potriveasca specificului local. Astfel, dupa aproape 2 ani si jumatate de operare pe piata romaneasca, am simtit nevoia unei schimbari si am decis organizarea unui pitch de creatie”, a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.