Proiectul salvamoviata.ro, derulat cu scopul de a o ajuta pe Cristina Dinu sa se vindece de cancer, poarta semnatura agentiei Rusu+Bortun, potrivit unui comunicat de presa.
Andra Baltoiu, Strategic Planner Rusu+Bortun Brand Growers™, a declarat: “Noi am aflat de situatia ei de la Ruxandra Gubernat si am hotarat s-o ajutam, data fiind suma atat de mare pe care o avea de strans pentru transplant si deadline-ul extrem de scurt. Insight-ul campaniei a fost lipsa de reactie a oamenilor la mesajele umanitare. De aici, strategia de a-i pune fata in fara cu propria pasivitate, pentru a-i scoate din amorteala (...). Succesul unui astfel de proiect (iar campania Cristinei - atat salvamoviata.ro, cat si demersurile ei personale – a fost un succes) e dat de masura in care creeaza oamenilor din jur reflexul de a se implica. Din aceasta perspectiva, o campanie sociala cu rezultate are un rol social mai complex decat cel initial, pe care il serveste: formeaza un nou obicei.Al implicarii”.