Servus are o noua platforma de comunicare

Brandul Servus din portofoliul European Food, bere ce se plaseaza pe segmentul economic, are o noua platforma de comunicare, potrivit unui comunicat de presa.

Despre aceasta repozitionare, Geanina Mocanu (Director Marketing Divizia Bere European Food), a declarat: “Noua platforma de comunicare are potential pentru ca suntem autentici, nu incercam sa ne vindem altfel decat suntem, obiectivul nostru fiind sa cream empatie cu targetul nostru. Alaturi de comunicare am investit de asemenea in produs, Servus fiind singura bere in segmentul economy care are patru luni termen de valabilitate pentru berea la PET“.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related