Stefan Iordache, noul presedinte ARMAD: "Re-evaluam oportunitatea de a organiza RoDirect in 2009"

un interviu cu Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group si presedinte ARMAD

Stefan Iordache este, de doua saptamani, noul presedinte al ARMAD (Asociatia Romana de Marketing Direct). Decizia de numire in functie a COO-ului Leo Burnett a fost luata ca urmare a demisiei lui Serban Goran, fostul presedinte al Asociatiei, si a demisiei membrilor Consiliului Director. Nu se stie care au fost motivele demisiilor in masa, ce se stie cu siguranta este ca RoDirect, conferinta dedicata marketingului direct, anuntata cu surle si trambite pentru inceputul lunii septembrie, nu va mai avea loc. Cel putin nu la data stabilita initial. Stefan Iordache vorbeste chiar de re-evaluarea oportunitatii ca RoDirect sa mai aiba loc anul acesta. Care sunt primele obiective stabilite de noua conducere ARMAD, aflati din interviul pe care ni l-a acordat Stefan Iordache.

Mirabela Manea: Pentru ca s-au vehiculat mai multe variante legate de schimbarea conducerii ARMAD, fara a se da un comunicat oficial din partea Asociatiei, poate ar fi bine sa incepem discutia prin a lamuri circumstantele in care ati preluat presedintia ARMAD. A existat intr-adevar o demisie a fostului presedinte, Serban Goran, i se terminase acestuia mandatul, a fost o decizie a Consiliului Director de a organiza alegeri? Cum s-a intamplat?

Stefan Iordache: Da, a existat o demisie a presedintelui ARMAD, de asemenea o demisie a Consiliului Director si, din aceste motive, bineinteles ca s-a organizat o adunare generala a asociatiei. In cadrul adunarii, urma sa se decida componenta noului Consiliu Director, a presedintelui si bineinteles, sa se ia o decizie cu privire la RoDirect 2009.


Mirabela Manea: Au existat schimbari si la nivelul Consiliului Director, odata cu schimbarea presedintiei, deci. Cine face parte in acest moment din Consiliu?

Stefan Iordache: Da, in acest moment, Consiliul Director este format din reprezentantii companiilor Hitmail, Intertel Communications, Mailers, OPS, Reader's Digest, Smart Ideas si Leo Burnett.

Mirabela Manea: Nu s-au clarificat nici cauzele amanarii RoDirect, evenimentul organizat de ARMAD, programat pentru 9 septembrie. Cum a afectat schimbarea conducerii organizarea evenimentului, din moment ce exista o agentie care avea ca responsabilitate organizarea acestui eveniment?

Stefan Iordache: Aprobarea demersului RoDirect ca structura si continut nu a fost facuta formal de catre organizatie si, implicit, s-a decis amanarea pana la clarificari. In acest moment, re-evaluam oportunitatea de a tine aceasta conferinta in 2009.

Mirabela Manea: Va mai avea loc RoDirect? Care sunt noile conditii in care se va relua organizarea conferintei?

Stefan Iordache: Cu siguranta va avea loc. Nu stim inca data. Cel mai important lucru este definiriea obiectivelor asociatiei ARMAD si transmiterea lor prin RoDirect in modul cel mai bun.

Mirabela Manea: Ce buget a fost alocat pentru editia din acest an a conferintei?

Stefan Iordache: Avand in vedere amanarea Conferintei si faptul ca inca discutam structura, nu stim care o sa fie bugetul RoDirect.

Mirabela Manea: Asociatia suporta toate costurile legate de conferinta din venituri proprii sau exista sponsori care sustin financiar evenimentul?

Stefan Iordache: Conferinta este sustinuta financiar de catre sponsori. Nu implica costuri aditionale pentru membri ARMAD, atata vreme cat sunt sponsori.

Mirabela Manea: Care sunt sursele de finantare ale Asociatiei? Cat la suta din venitul total al ARMAD e asigurat din cotizatiile membrilor si cat reprezinta alte surse de venit?

Stefan Iordache: Cotizatie de membru. Este singurul venit pe care ne bazam. Orice alte venituri determinate de conferinta sau alte demersuri sunt considerate ca si venituri exceptionale.


Mirabela Manea: Fiecare numire in functie e legata de o lista de obiective de indeplinit pe perioada mandatului. Care sunt primele trei lucruri care trebuie sa se schimbe/intample in activitatea Asociatiei in perioada mandatului dvs?

Stefan Iordache: Primele 3 lucruri care se vor schimba sunt:
- Discutarea si prioritizarea obiectivelor asociatiei;

- Lista clara de proiecte prin care sa ne atingem aceste obiective;

- Implicarea mai ampla a mai multor membri;

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related