Heineken Romania lanseaza componenta online a platformei de CSR „Consuma responsabil!”

Heineken Romania lanseaza componenta online a platformei de responsabilitate sociala „Consuma responsabil”. Aceasta cuprinde website-uri pentru fiecare dintre marcile romanesti din portofoliul Heineken Romania, respectiv Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi.

Aceasta idee a fost inspirata de initiativa marcii Heineken la nivel international demarata in anul 2004, Enjoy Heineken Responsability, al carui mesaj de responsabilitate este comunicat incepand de atunci prin toate materialele realizate.

Componenta de comunicare on-line a platformei „Consuma responsabil!” prezinta prin intermediul angajatilor Heineken, informatii specifice despre alcool, ii prezinta riscurile unui consum iresponsabil, dar si impactul in plan social si personal.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

vali pintilescu
acum 14 ani
Am vazut OOHul la Neumarkt. E oribil, e ca o bere aruncata intr-o punga de gunoi, din plastic negru. Asta este. Problema e ca nu functioneaza urlurile programului "Consuma responsabil". Nici macar cel care e intins pe outdoor: www.consumaresponsabilneumarkt.ro.

Sau urlul era asa de lung incat nimeni nu s-a gandit ca va accesa careva acele siteuri, asa ca au dat comunicatul si s-au linistit.



Branded


Related