Best Advertising&Consult si Optimedia - parteneri la proiectul “Turist in Romania”

Best Advertising&Consult si Optimedia au castigat licitatia pentru realizarea campaniei “Turist in Romania”, organizata de Ministerul Turismului, cu o oferta de 3,61 milioane de lei fara TVA, conform Mediafax.

Finalistele licitatiei au fost: Ars Advertising, Media Today, Media Investment si Media One - Diadikasia Business Consultans, respectiv Best Advertising - Optimedia.

“Castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta, cu o valoare ponderata de 435,05 lei. Valoarea totala a ofertei se ridica la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxe de cinema”, conform unui comunicat de presa al organizatorilor licitatiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related