Profitul net al Honda a scazut cu peste 95%

Honda, al doilea constructor auto ca marime din Japonia, a inregistrat, in primul trimestru, un profit net cu 95,6% mai putin fata de perioada analizata din 2008, atingand valoarea de 80 milioane de dolari, conform Mediafax.

In perioada aprilie-iunie, vanzarile Honda s-au ridicat la aproape 21 miliarde de dolari, in scadere cu 30%, comparativ cu perioada similara din 2008. Vanzarile de motociclete ale companiei s-au redus, in volum, cu 17%, in timp ce numarul de automobile a scazut cu 20%.

Compania a inregistrat pe piata din Europa venituri mai mici cu 40%, acumuland 2,3 miliarde de dolari. Pe piata din America de Nord, acestea au coborat cu aproape 35%, la putin peste 10 miliarde de dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related