Cu 90% mai mult profit pentru Schering-Plough

Desi vanzarile au scazut de la aproape 9,6 miliarde de dolari, la noua miliarde de dolari, profitul net al grupului farmaceutic Schering-Plough a crescut, in prima jumatate a anului, cu 90%, la peste 1,4 miliarde de dolari, fata de aceeasi perioada a anului 2008, conform Mediafax.

In cel de-al doilea trimestru, profitul companiei a crescut la peste 670 milioane de dolari, fata de aproape 460 milioane de dolari cat inregistrase in perioada aprilie-iunie 2008. De asemenea, in aceasta perioada, vanzarile grupului au scazut la aproximativ 4,7 miliarde de dolari, de la 4,9 miliarde de dolari cat a avut in perioada aprilie-iunie 2008.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related