Liberty Center si agentiile Re:ply si DC Communication promoveaza zona Uranus-Rahova

Liberty Center impreuna cu agentiile de comunicare Re:ply si DC Communication au lansat publicatia “Uranus-Rahova”, cu scopul de a promova aceasta zona a Bucurestiului.

 

Publicatia apare bilunar si prezinta o harta a avenimentelor, oameni care traiesc sau lucreaza in Uranus-Rahova, interviuri, articole despre istoria locurilor si argumente pentru vizitarea acesteia.

 

„Aflata la doar citeva minute de Palatul Parlamentului si de Piata Unirii, Rahova are un potential de dezvoltare impresionant. Unul dintre motoarele schimbarii este, de noua luni incoace, Liberty Center, unde locuitorii zonei au redescoperit placerea de face cumparaturi sau de a petrece momente placute impreuna cu familia sau prietenii intr-un spatiu primitor si elegant, chiar in apropierea casei lor. Noua publicatie va fi cu siguranta un bun ghid pentru toti cei care vor sa descopere promotiile noastre, dar si evenimentele speciale pe care le organziam aici si cu care i-am obisnuit deja pe clientii nostri fideli”, a declarat Ligia Rosu, director de marketing Liberty Center.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related