Participantii la evenimentul ”Promotiile acum: ce functioneaza si ce nu” (9 iulie, Grand Rin Hotel) vor avea ocazia de a afla in premiera detalii despre primul studiu din seria SMARK Research ”Femeia ca target: ce e relevant acum”. Astfel, la eveniment vor fi prezentate acele concluzii ale studiului utile departamentelor de marketing si agentiilor care dezvolta, in contextul actual, promotii adresate targetului feminin.
Studiul ”Femeia ca target: ce e relevant acum” este realizat de SMARK si BRENNAN Research & Consultants. Reprezentativ la nivel national urban, pentru segmentul 18-45, studiul analizeaza in profunzime stilul de viata si comportamentul de consum al femeilor din Romania, fiind gandit ca un instrument util pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.
Studiul integral ”Femeia ca target” realizat SMARK si BRENNAN Research & Consultants va fi lansat in data de 20 iulie.
“Este de asteptat ca oamenii sa isi adapteze comportamentul de cumparare si consum la perioada prin care trecem. Un focus interesant poate fi facut pe segmentul feminin, avandu-se in vedere ca pentru multe categorii, femeia este factorul principal in luarea deciziei de achizitie. In urma unei ample cercetari calitative si cantitative proaspat realizate in parteneriat de SMARK si Brennan Research & Consultants, incercam sa oferim cateva perspective, speram noi interesante, asupra modului in care doamnele isi achizitioneaza produse sau servicii, despre bugetul gospodariei si, nu in ultimul rand, reactia asteptata la turbulentele economice prin care trecem”, declara Cosmin Nae, consultant extern Brennan Research&Consultants, care va sustine prezentarea in cadrul evenimentului.
Cei interesati de participare la evenimentul “Promotiile acum: ce functioneaza si ce nu” se mai pot inscrie pana pe 8 iulie inclusiv, accesand pagina Events.SMARK.ro unde se gasesc toate detaliile necesare.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de ‘smart marketing’ prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte din F5,compania New Media a grupului Realitatea-Catavencu.