RC Cola intra in Romania cu o investitie de 2 mil. euro

Royal Crown Cola (RC), marca de cola aflata pe pozitia a treia in lume, a intrat pe piata din Romania incepand cu luna iulie si isi propune sa investeasca in primii trei ani, doua milioane de euro pentru pozitionarea produsului pe piata, conform NewsIn.

Reprezentantii RC Cola cred ca isi pot impune marca in Romania datorita practicarii unor preturi cu 10 -15% mai mici fata de concurenta reprezentata de Coca Cola si Pepsi.

“Ne-am propus ca in primul an al dezvoltarii sa aducem produsul in 15.000 de magazine la nivel national. Avantajul competitiv al RC Cola este faptul ca in Romania bautura are aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta la nivel mondial, la preturi cu 10-15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata din Romania”, a declarat Francis Lamprea, General Manager RC Cola International.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related