Relatia Rogalski-Grigoriu – Tuborg: intre spovedanie si evolutionism

un interviu cu Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski-Grigoriu si Alina Bratu, Corporate Affairs Manager, URBB.

Pentru Rogalski-Grigoriu, Tuborg este primul client obtinut. Fapt care face relatia dintre agentie si companie sa fie una speciala. Eliza Rogalski, Managing Partner, Rogalski-Grigoriu si Alina Bratu, Corporate Affairs Manager, URBB, spun ca se concentreaza foarte mult pe empatie si discutii constructive. Desi e general valabil ca, in acest parteneriat, clientul prefera sa detina controlul, cele doua sunt de acord ca nu au existat situatii in care sa se puna problema unei parti dominante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

alex diaconu
acum 15 ani
Un om cu picioarele pe pamant ( Alina) si unul cu capul in nori ( Eliza). Diferenta dintre un om implicat in business si unul in "PR/CSR".


Branded


Related