Granini are o noua strategie de comunicare

Strategia si noua pozitionare pentru Granini Romania vor fi realizate de Publicis Romania, dupa ce agentia a castigat contul de comunicare ATL a brandului de racoritoare.

„Noua strategie va situa Granini la polul opus abordarilor obisnuite pana acum consumatorului, adica in zona simplitatii vietii si a ideilor, a minimalismului vizual ca alternativa la cliseele exotice atat de practicate pana acum in comunicarea acestui tip de produse”, spune Razvan Mihai - Senior Strategic Planner, Publicis Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune


Comentarii

Balanescu Ana
acum 15 ani
Si aceasta directie, din punctul meu de vedere ( o observatoare, deocamdata) , este realitatea ca suport al abordarii pragmatice in comunicare. Sa zicem ca, incepe sa se reunte la "artificii".

Succes Publicis Romania



Branded


Related