un editorial de Elena Serban, Director de Marketing, Albalact
Scopul principal al promotiilor era, pana de curand, cresterea volumelor prin castigarea de consumatori noi si prin adaugarea de noi magazine la distributie. Premiile spectaculoase, numeroase, spoturi spumoase, materiale promotionale colorate sau promoteritele indraznete erau manifestarile atragatoare ale promotiilor. Multe lucruri erau permise pentru a castiga market share prin trial si recrutare, uneori eficienta promotiei fiind pusa pe locul doi, dupa aducerea de volume suplimentare.
Lucrurile se schimba, mai ales in FMCG, unde penetrarea urbanului mare si mediu este aproape maxima pentru principalele categorii de food si non-food. Intrebarea care apare in mod evident este care trebuie sa fie urmatorul pas in promotii?
Comentarii
Albalact nu e nici pe departe o firma fantoma,tovarase.
Eu nu am nici o legatura cu ei,insa de pe bursa poti afla lucruri interesante ,iar unul din ele este ca Director General este un supermeserias -Traian Simion,iar proprietarul este unul din vizionarii industriei...mai informeaza-te..