Graffiti si Dacia au lansat un mini-site dedicat B’estfest

www.bestfest-stepway este mini-site-ul creat de Dacia si Graffiti pentru B’estfest, cel care lanseaza un concurs de “imaginatie si viteza de reactie” care ofera posibilitatea utilizatorilor de a intra in tombola pentru unul dintre cele o suta de bilete oferite de Dacia la festival.


“Ne-am dorit o alternativa amuzanta si creativa la clasicele tombole, care sa ofere o experienta placuta publicului B’ESTEFEST cu Sandero Stepway. Printr-o joaca frumoasa, am transformat cursa catre cele 100 de bilete pe care le oferim, intr-una virtuala cu noul Sandero Stepway. Printr-un exercitiu simplu de imaginatie, participantii au ocazia de a se apropia de vedetele lor preferate”, spune Elena Buhus, Sef Departament Marketing Relational, Dacia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related