un interviu in exclusivitate pentru MONEY EXPRESS
"Cum merg lucrurile in Romania?", intreaba curios Kjell Nordstrom, una dintre jumatatile celui mai funky tandem de guru din istoria businessului. Sta pe marginea piscinei, cu ochii la vaporasele de pe lac, si asteapta curios un raspuns, desi intervievatul e el. Ca tot ce e "funky" - in noua definitie formulata de Kjell Nordstrom si Jonas Ridderstrale -, si curiozitatea lui e in mod evident autentica; nu intreaba pentru a face conversatie. De fapt, a fi autentic e, crede Nordstrom, o conditie-cheie a performantei. "Poti fi cea mai buna persoana sau cea mai buna companie din lume", spune el, "numai daca esti tu insuti, nu o copie nereusita a altcuiva". E o afirmatie de bun-simt, de altfel, pe care s-a cladit insa una dintre cele mai bine vandute carti de afaceri din istorie, "Funky Business", care din 1999 incoace s-a transformat intr-un fel de religie pentru o intreaga generatie de manageri si antreprenori.