SMARK – Feedback creates case studies prima campanie de imagine pentru SMARK - platforma dedicata comunitatii profesionistilor in marketing din Romania - este prezenta incepand de astazi pe print, TV si online sub semnatura agentiei Rusu+Bortun Brand Growers™, ‘responsabili’ pentru identitatea si comunicarea brandului SMARK.
Premisa de la care porneste atat filosofia brandului, cat si campania de imagine SMARK sunt ca obiectivul final al unui om de marketing si masura valorii sale sunt date de participarea la crearea unui studiu de caz – semn ca demersurile sale au fost eficiente. Pentru a inlesni constructia de studii de caz, SMARK se pozitioneaza ca o platforma de feedback intre actorii industriei, crezand cu tarie ca feedback-ul intre marketer si agentie (indiferent de tipul acesteia – publicitate, PR, research, BTL etc.) este esential pentru proiectele de succes. Astfel, conceptul creativ al campaniei ‘pune pe tapet’ tocmai problemele nespuse intre agentie si client, iar interactiunea franca de ambele parti este in fapt un prim pas pentru rezolvarea posibilelor hopuri profesionale.
Spoturile campaniei beneficiaza de participarea unor marketeri si profesionisti din agentii, precum Alina Gavrila-Bortun, Elena Serban, Adrian Popescu, Alexandru (Tugu) Dumitrescu, Andrei Bortun, Bogdan Naumovici, Dan Damian si Stefan Teodorescu.
“Marketingul este un domeniu unde performanta este direct legata de munca in echipa si de capacitatea de a fi suficient de deschis si destept incat sa accepti un feedback constructiv din partea celuilalt. SMARK incearca sa propuna un alt mod de lucru prin care atat clientii cat si agentiile sa inteleaga cat de important e sa ai o relatie ‘pe bune’, ca sa poata ajunge sa semneze impreuna studii de caz de care sa fie mandre ambele parti. Iar pentru asta e nevoie sa lasam un pic la o parte politeturile la umbra carora multe proiecte cu potential isi dau duhul, si sa spunem care sunt problemele de fapt. Ca un prim pas spre rezolvare. Vom incerca sa aratam valoarea feedback-ului nu doar in campania de comunicare, ci si in toate serviciile adresate comunitatii de marketing pe care le dezvoltam in prezent, fie ele conferinte, traininguri online sau rapoarte de cercetare.” declara Miruna Antonescu, Director de Marketing, SMARK.
“Campania SMARK a iesit dintr-un feedback. Cate un feedback onest de ambele parti care ne-a facut sa ajungem la o alta idee decat voiam sa aprobam initial. Credem ca feedback-ul devine constructiv atunci cand pune pe masa lucruri nespuse, ganduri mai politically incorrect , adevaruri dureroase care asumate corect duc proiectul mai departe. Foarte multi clienti se plang de agentii si invers, daca lucrul asta s-ar intampla fata in fata atunci standardul/asteptarile ar creste. Multumesc celor 8 protagonisti care prin exemple personale au dat continut campaniei, iar mie mi-au usurat munca.” povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers™.
Echipa care a lucrat la realizarea campaniei: Catalin Rusu (Creative Director & Copywriter), Andra Baltoiu (Strategic Planner), Tudor Nastase (Designer), din partea Rusu+Bortun Brand Growers™ alaturi de Miruna Antonescu (Director de Marketing SMARK), Costin Radu (Managing Director SMARK) de la Blue Idea, regia este semnata de Andrei Cohn avandu-l ca DOP pe Emil Nitoi, iar din partea casei de productie Hi-Fi Production Grup, Laura Baron (Producator), Mihai Dorobantu (Scenograf) si Vlad Ioachimescu (Post Production Manager).
SMARK este o marca a Blue Idea, companie detinuta de F5 in parteneriat cu antreprenorii Marius Cristea si Costin Radu. Din portofoliul companiei face parte si IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.
Rusu+Bortun Brand Growers™ se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului. Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy), Hostway Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Conadi Real Estate, URSUS Breweries (proiecte), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Acasa Media (acasa.ro), Samsung Romania, Unilever (Rama), Technophar. Pe langa SMARK, printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se mai afla: Cratima, 3rdEYE, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis sau adoptaunong.ro.
Comentarii