"Inspiratia vine din lucrurile simple, de zi cu zi"

un interviu cu Camelia Dejeu, Marketing Representative, Chrysler, Jeep si Dodge

Camelia Dejeu este omul responsabil cu partea de marketing pentru brandurile Chrysler, Jeep si Dodge. Am intalnit o persoana cu un spirit liber, activa, care are acel “joie de vivre” si careia ii place sa experimenteze cat mai mult. Acestea sunt atributele care o aseamana si o fac sa relationeze foarte bine cu brandurile pe care le gestioneaza, dupa cum ei insasi ii place sa spuna.

Maria Musuroia: Cum ai ajuns in functia de Marketing Representative pentru Chrysler, Jeep si Dodge?

Camelia Dejeu: Cum am ajuns eu aici? Simplu. Am inceput in publicitate, am lucrat 4 ani si jumatate la o agentie micuta, 100% romaneasca, unde ma ocupam de alt cont de auto – automobilele Bavaria - cu tot ce includea el, atat mini, cat si partea de autovehicule comerciale. Pe langa acest cont mai aveam si un lant de discounteri si diferite alte proiecte punctuale cum ar fi: BTL pentru Avene si Galenic, iar in office buildinguri, Le Grande Electric. Dupa aceasta perioada am trecut de la acea agentie micuta la The Group, respectiv, Brandstalk. Acolo am ramas doi ani si jumatate, la inceput am fost Account Executive si, dupa o perioada, Senior Account Executive. Am lucrat pe conturi foarte frumoase si ofertante incepand de la radio, cum ar fi: Europa FM, hoteluri (Howard Johnson), pana la cele tehnice, de exemplu, Bosch. Mi-a placut sa lucrez pentru Bosch pentru ca aveau si o componenta in limba germana, iar eu cum sunt din Sibiu si am invatat germana ca limba materna, pentru mine era o asociere foarte buna. Un alt cont care mi-era foarte drag a fost pe broadcasting si telecomunicatii cu campanii pe TV, dar si pe radio. Hotararea mea de a trece de cealalta parte a baricadei, cum se zice in publicitate, a venit din faptul ca voiam sa fac ceva mai aplicat pe germana pentru ca simteam ca nu exersez sau ca nu ma folosesc la capacitate maxima de cunostiintele mele de germana. Mi s-a oferit oportunitatea de a lucra la Mercedes, lucru pe care l-am acceptat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Tudor Agheonoaiei
acum 15 ani
O fi el cu "", dar e live streaming.


Branded


Related