Prigat s-a lansat pe piata sucurilor pentru copii

Sub sloganul „Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct”, Prigat a lansat oficial, in parteneriat cu postul de radio Itsy Bitsy, primul sau suc pentru copii.

„Ne-am dorit sa oferim copiilor un produs perfect pentru ei, un suc pe care sa-l indrageasca nu doar pentru gustul delicios dat de continutul maxim de fruct, dar si pentru valorile pe care le promoveaza. De aceea, ideea asocierii cu Itsy Bitsy a venit in mod firesc, conturandu-se ca cea mai buna reteta de succes. Suntem convinsi ca sucul Itsy Bitsy de la Prigat va fi apreciat in mod special si de parinti, pentru ca este un produs sanatos si sigur pentru copiii lor, fiind sustinut de continutul maxim de fruct”, a declarat Oana Stincel, Marketing Manager PepsiAmericas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related