CAP este agentia de pe locul trei ca eficienta in anul 2008, dupa ce comitetul de organizare al Effie a informat ca premiile pentru Matache Macelaru’ – Gold Effie si Babanu – Silver Effie se impart intre CAP si Next Advertising.
CAP, care a mai obtinut un Gold Effie pentru campania ING, surclaseaza, astfel, Next Advertising – agentie castigatoare a unui Gold Effie si a doua Silver Effie – si Graffiti BBDO – care are in palmares patru Silver Effie, la aceasta editie a festivalului.
“Dintr-o regretabila eroare, trofeele Silver Effie pentru campania "A Jolly Good Time Wine" - Babanu si Gold Effie pentru "Matache Macelaru" – Matache Macelaru au fost atribuite doar agentiei Next Advertising", informeaza Millenium Communications, agentia care organizeaza EFFIE. In conditiile in care eforturile de realizare ale celor doua campanii au fost comune Next Advertising si CAP, recunoasterea celor doua campanii revine ambelor agentii”, se precizeaza in comunicatul organizatorilor.