Cava d'Oro: cota de piata mai mare cu 30% in ultimul an

un interviu cu Valentiu Craescu, Director Comercial, Alexandrion Grup Romania

Recent castigatoarea a unui Grand Effie alaturi de Papaya Advertising, campania Cava d'Oro, "A drop of style in your life", si-a dovedit eficienta dupa ce in ultimele 12 luni brandul din portofoliul Alexandrion Grup si-a marit cota de piata cu 30%. Referitor la vanzari, compania estimeaza pentru acest an cresteri de 15-20%. Eficienta campaniei Cava d'Oro, dar si planurile de viitor ale Alexandrion Grup cu aceasta marca sunt explicate in interviul cu Valentiu Craescu, Director Comercial Alexandrion Grup Romania. Iar despre inscrierea la EFFIE a campaniei aflati mai multe din interviul de pe IQads cu Robert Tiderle, Creative Director & General Manager Papaya Advertising

Catalina Onu: Care credeti ca a fost punctul forte al acestei campanii pentru Cava d’Oro, unde a obtinut cele mai multe puncte din partea juriului?

Valentiu Craescu: Campania pentru Cava d’Oro a fost una originala si apreciata de public. Pe langa viziunea spotului in sine, inceputul campaniei a fost marcat de controversa cu CNA, aceasta ducand la cresterea notorietaii marcii aproape imediat.

Catalina Onu: A fost un lucru benefic buzz-ul creat in jurul spotului “La Birt”, contestat de Sindicatului National al Politistilor si Personalului Contractual (SNPPC) din Ministerul Internelor si Reformei Administrative si interzis de CNA?

Valentiu Craescu: Acesta a fost, practic, catalizatorul care a anuntat o campanie de succes. Intr-un timp foarte scurt, stirea a fost preluata de catre toate posturile TV, precum si de presa. Mass-Media a creat un mare interes pentru brand-ul Cava d’Oro.

Catalina Onu: Sunteti multumiti de rezultatele acestei campanii? Cu cat au crescut vanzarile brandului in urma acesteia?

Valentiu Craescu: Revin la cresterea notorietatii brandului prin controversa cu CNA, dar si prin calitatea in sine a campaniei. Vanzarile de Cava d’Oro erau deja pe un trend ascendent, iar campania a confiramt acest trend.

Catalina Onu: Care sunt obiectivele de vanzari pentru acest an pentru Cava d’Oro?

Valentiu Craiescu: Pentru anul in curs, estimam o crestere a vanzarilor de 15%-20%.

Catalina Onu: Care este cota de piata a brandului Cava d’Oro? Cu cat a crescut in urma acestei campanii?

Valentiu Craiescu: Cava D’oro a crescut in cota de piata cu 30% in ultimele 12 luni.

Catalina Onu: In ce fel v-au afectat sticlele de Cava D’Oro contrafacute? Ati inregistat scaderi ale vanzarilor in acea perioada? Credeti ca ati pierdut la capitolul imagine?

Valentiu Craescu: Tehnologii nostri ne-au spus ca sticlele contrafacute sunt mai mult ca sigur produse intr-o fabrica. Cu toate acestea, sticlele contrafacute de Cava d’Oro nu ne-au afectat vanzarile, deoarece volumul lor este relativ mic fata de vanzarile noastre. Impactul negativ a fost dat de calitatea slaba a acestor produse si de pericolul pe care il puteau aduce sanatatii celor care le consumau. Noi am aflat de existenta acestor sticle false din reclamatii de la clientii nostri. Tocmai de aceea, am comunicat prin ajutorul presei faptul ca cumparatorii trebuie sa fie atenti la elementele de securitate ale etichetei produselor noastre.


Catalina Onu:Ce planuri de promovare aveti pentru Cava d’Oro in perioada urmatoare?Va exista o continuare a acestei campanii? In acelasi stil, cu aceleasi personaje? Veti colabora tot cu Papaya Advertising?

Valentiu Craescu: Cava D’oro a avut o crestere liniara a vanzarilor in ultimul an si avem in vedere desigur continuarea sustinerii media. Momentan, nu am stabilit detalii in acest sens.


Catalina Onu: Dupa succesul Cava d’Oro intentionati sa scoateti si alte branduri din portofoliu din anonimat?

Valentiu Craescu: Nu putem vorbi despre anonimat atunci cand ne referim la marcile din portofoliul Alexandrion, toate brandurile noastre au beneficiat de campanii media, iar aceasta politica va continua si pe viitor.

Catalina Onu: Anul trecut ati avut un buget de promovare relativ mic care s-a dovedit extrem de eficient. Credeti ca aceasta experienta este un avantaj stategic pentru acesta perioada de criza? Care este bugetul de promovare pentru acest an?

Valentiu Craescu: Suntem constienti ca fara investitii in promovare nu vom creste. Alexandrion va continua sa aiba bugete de promovare cel putin la nivelul anului 2008, chiar si in perioada aceasta de criza.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related