De ce nu trebuie sa renuntam la coada de paun

un editorial de Stefan Teodorescu, Director de Marketing, Fabryo

In plin crivat al crizei, nu este deloc exagerat sa vorbim despre lupta pentru supravietuire pentru branduri si business-uri, in general. Foarte de curand, mamutul american General Motors si-a anuntat un faliment extrem de sonor, cu impact asupra sute de mii de locuri de munca. Deja nu mai este gluma.

Cine supravietuieste? Largind un pic perspectiva, mos Darwin raspundea sec: “survival of the fittest”. Un business “fit” inseamna o gestionare riguroasa a resurselor: cash, oameni, termen de plata etc. Orice CFO bun iti va explica: cheltuielile sunt singurul element din buget care se afla 100% sub controlul managementului. Iar bugetul de marketing este, din pacate, de multe ori, primul pe lista de taieri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related