Timisoreana si-a marit vanzarile in 2008

In anul fiscal 2008-2009 Timisoreana si-a consolidat pozitia de cea mai cumparata bere din categoria mainstream printr-o crestere a vanzarilor cu 27%.

„Am visat sa transformam o marca regionala intr-un simbol national si, in urma cu doi ani, am reusit – am devenit lideri de piata. Apoi ne-am dorit sa facem din Timisoreana un lider recunoscut – acesta este momentul in care dovedim ca suntem berea preferata a romanilor: ne construim imaginea de simbol si ne crestem cota de piata.”, a declarat Mihai Bonca, Senior Brand Manager Timisoreana.

Totodata, Timisoreana si-a consolidat pozitia pe piata, iar in luna martie detinea o cota de 15%, conform datelor furnizate de MEMRB Retail Audit, Bottled Beer.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related