Viziuni si gesturi marete

un editorial de Mihai Barsan, Marketing Manager, SABMiller Europa

"OK, lucrezi pentru un brand P&G si timp de 4 ani imbunatatesti vietile consumatorilor. Brandul tau aduce o mare gramada de bani si curata de pe piata toti producatorii mici si medii. Competitorii mari sunt si ei in genunchi, iar consumatorii in culmea fericirii iti aduc tot mai multe vanzari si profituri."

As vrea sa ating doua concepte fundamentale in branding:


(1) Viziunea / misiunea brandului.

(2) Gesturi marete.

Doua concepte care nu vin dinspre comunicare, ceea ce le face de multe ori ignorate sau luate la repezeala de catre marketeri. Si totusi, ele conteaza cel mai mult pentru succesul si longevitatea tarilor, liderilor, companiilor, marcilor. Sa le luam pe rand:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Sebastian Olar
acum 15 ani
Eu credeam ca o sa ramana doar o chestie pe care am invatat-o la bazele marketingului si la o adica trebuie bifata, sa nu ramana rubrica goala.

Aproape uitasem razboiul declaratiilor de misiune dintre producatorii niponi de motociclete, alea cu "kill, crush and destroy competition".

Ionut Albei
acum 15 ani
Foarte adevarat si bine spus. Stiu ca voi intra probabil intr-un teren in care nu ar trebui, dar nu imi pot abtine curiozitatea sa nu intreb dupa ce am regasit in articol "povestea merge mai departe":

Timisoreana a avut grija de obiectivele istorice din Timisoara, a ajutat la redesccoperirea oraselor de alta data! Acum a ajuns la momentul in care gestul trebuie sa fie unul cu mult mai mare! Care ar putea fi urmatorul gest pentru Timisoreana? Poate reconditionarea intregului Bucuresti Vechi?

Iulian Acatrinei
acum 15 ani
insa mi-aduc aminte de intalnirea cu tine,cand te angajasei in Ursus si unde la fiecare 2-3 propozitii faceai comparatii cu Dero...
Paul Markovits
acum 15 ani
Cred ca esti "spot on" ca de obicei;-)

Indraznesc sa iau mai departe ideea ta si sa dechid o linie noua spre "brand ambasadorship". Cred ca daca proprii angajati nu pot fi ambasadorii brandului tau atunci de ce are fi comnsumatorii? Ca atare, in opinia mea cresterea unui brand incepe cu crearea in randul echipei al acestui sentiment de reprezentare a brandului/de catre brand. Bafta in Europa.;-)

Catalin Bucur
acum 13 ani
Felicitari Mihai ptr cariera ta. O putem compara cu un trasor: la tinta, penetrant si cu urme vizibile.

Un fost coleg. Catalin B



Branded


Related