Knorr comunica, la nivel global, incepand cu luna martie, prin agentia Lowe&Partners. Agentia a castigat contul global, in valoare de peste 120 de milioane de euro, al producatorului de condimente Knorr, parte din portofoliul Unilever, au anuntat, oficial, reprezentantii companiei.
Operatiunile de comunicare a brandului vor fi coordonate de biroul Lowe din Londra, iar campaniile de imagine vor fi create atat la nivel local cat si la nivel international.
„Castigarea acestui cont ne ofera mai mult decat satisfactia unui pitch din care am iesit invingatori. Este o noua perspectiva, atat pentru noi, cat si pentru o piata ce da semne de oboseala in fata prognozelor pesimiste. Suntem mandri, onorati si bine pregatiti; avem planuri mari cu acest cont, cu atat mai mult cu cat, dimensiunile si importanta lui sunt foarte mari. E greu de transpus in cuvinte ce inseamna acest lucru, insa, ar putea fi relevant sa ne imaginam ca vanzarile Knorr din 87 de tari le depasesc pe cele ale eBay!” a declarat Oana Cociasu, Managing Director Lowe & Partners.