Miscare de guerilla marketing la GSP

un interviu cu Andreea Mira, Director de Marketing GSP si Serban Alexandrescu, Headvertising

Sunt microbista. Nu ratez niciun meci. Urlu si injur de fiecare data cand mi se da ocazia. Ii inteleg si pe huligani, pentru ca ei cred in sport si in echipa lor. Poate prea mult...si poate ca nu asa cum trebuie. Sunt jurnalist. Nu ratez niciun articol bine scris, bine gandit, bine documentat. Cred in actiunile de gherila din presa si in pumnul stilului impins in gura de la gonzo incoace.
Nu stiu care este obiectivul final al ultimei miscari de marketing a Gazetei Sporturilor, dar cred ca am inteles mesajul: vorbeste despre sporturi murdare, cand vorbeste despre presa superficiala si credula, vorbind, de fapt, despre o societate fara misionari, fara viziune si fara entuziasm dar, mai ales, fara oameni care sa se detaseze de micile sau marile jocuri obscure si pe sub mana, in care se invartesc in fiecare zi. Expresia ‘be a sport!’ nu-si prea are locul aici. Poate c-ar trebui sa ne pese...poate mai mult.
Putem numi inceputul campaniei de la GSP o buna miscare de buzz marketing, cum il putem numi foarte bine si militantism. Daca e nu numai pentru scopuri financiare si nu numai la nivel declarativ, aceasta initiativa ar putea fi vocea care face din consumatori aderenti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

acum 15 ani
Guerilla are in vedere medii diferite de exprimare. Pe cand site-ul (considerat a fi new media) este folosit de cateva decenii bune.

Si nu e ca si cum cineva ar fi mancat galusca. Campanie de imagine? - de acord. Se va schimba GSP-ul si se va desfiinta sau va publica mai putine articole despre fotbal? - putin probabil.

Concurenta si puterea banilor domina inca piata. E pacat.

Are cumva gsp-ul un fel de tabara pentru tineret? Ofera practica pentru jurnalisti? Si nu stiam eu?

dragos galeteanu
acum 15 ani
Typically, guerrilla marketing tactics are unexpected and unconventional; consumers are targeted in unexpected places, which can make the idea that's being marketed memorable, generate buzz, and even spread virally. (wiki)

Cerinte: sa se identifice in campania GSP urmatoarele: abodarea inovativa, brand-experience, buzz (natural nu PR-based).

Apoi discutam de Guerilla Mkt.

Gheorghe Anca
acum 15 ani
"fetelor, nu va mai culcati cu fotbalisti care pierd!"

mi-a placut f tare mesajul GSP



Branded


Related