un interviu cu Andreea Mira, Director de Marketing GSP si Serban Alexandrescu, Headvertising
Sunt microbista. Nu ratez niciun meci. Urlu si injur de fiecare data cand mi se da ocazia. Ii inteleg si pe huligani, pentru ca ei cred in sport si in echipa lor. Poate prea mult...si poate ca nu asa cum trebuie. Sunt jurnalist. Nu ratez niciun articol bine scris, bine gandit, bine documentat. Cred in actiunile de gherila din presa si in pumnul stilului impins in gura de la gonzo incoace.
Nu stiu care este obiectivul final al ultimei miscari de marketing a Gazetei Sporturilor, dar cred ca am inteles mesajul: vorbeste despre sporturi murdare, cand vorbeste despre presa superficiala si credula, vorbind, de fapt, despre o societate fara misionari, fara viziune si fara entuziasm dar, mai ales, fara oameni care sa se detaseze de micile sau marile jocuri obscure si pe sub mana, in care se invartesc in fiecare zi. Expresia ‘be a sport!’ nu-si prea are locul aici. Poate c-ar trebui sa ne pese...poate mai mult.
Putem numi inceputul campaniei de la GSP o buna miscare de buzz marketing, cum il putem numi foarte bine si militantism. Daca e nu numai pentru scopuri financiare si nu numai la nivel declarativ, aceasta initiativa ar putea fi vocea care face din consumatori aderenti.
Comentarii
Si nu e ca si cum cineva ar fi mancat galusca. Campanie de imagine? - de acord. Se va schimba GSP-ul si se va desfiinta sau va publica mai putine articole despre fotbal? - putin probabil.
Concurenta si puterea banilor domina inca piata. E pacat.
Are cumva gsp-ul un fel de tabara pentru tineret? Ofera practica pentru jurnalisti? Si nu stiam eu?
Cerinte: sa se identifice in campania GSP urmatoarele: abodarea inovativa, brand-experience, buzz (natural nu PR-based).
Apoi discutam de Guerilla Mkt.
mi-a placut f tare mesajul GSP