Roua Muntilor vizeaza segmentul premium

un interviu cu Lucian Gavril, Brand Manager, Roua Muntilor

Apa minerala Roua Muntilor se repozitioneaza, incercand sa devina prima apa minerala de pe piata romaneasca destinata unui public exclusivist. Conform declaratiilor lui Lucian Gavril, Brand Manager Roua Muntilor, prin noua imagine se doreste schimbarea perceptiei asupra apei minerale, care are potential de a deveni un accesoriu indispensabil al consumatorilor.

Ruxandra Gubernat: De ce ati decis sa repozitionati Roua?

Lucian Gavril: Era un pas firesc in evolutia brandului. Inca de la lansare, Roua Muntilor a avut un design premium, iar acum nu am facut decat sa scoatem in evidenta acest atu al marcii. Impreuna cu cei de la agentia de creatie “23 communications ideas” am gasit directia: “Roua. Pure Style”, o platforma de comunicare ce asociaza design-ul sticlei Roua Muntilor cu ideea de accesoriu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune


Comentarii

acum 15 ani
Domnu' Gavril: pai e premium sau luxury. Premium = apa are vitamine, te scapa de chelie etc. Luxury = e cam acelasi gust, doar ca arata altfel si e mult mai scumpa.

Si daca tot va asociati cu Botezatu, de ce nu-l puneti sa va faca design de sticla/ambalaj?



Branded


Related